uhu, stackars.

Stackars mig..







Natten har varit för bedrövlig, värsta natten hittills!
Varit uppe och kissat 6ggr och haft förvärkar (Inte dom vanliga sammadragningarna) & helt enkelt inte kunnat sova med den här jädrans förkylningen.
Har varit skräckslagen att det skulle sätta igång nu när jag är sjuk och inte ens orkar göra mig en smörgås själv.
Det lär ju knappast vara någon annan som föder åt mig bara för att jag är lite risig och orkeslös?

Har tagit mig en alvedon & hoppas det ska få mig att må bättre (Värkarna är borta men tänker på förkylningen). Jessica fyller år så ikväll är det fika med släkten men mår jag så här så finns det inte en chans att jag klarar av att fira henne.
Funderar även på om jag ska åka på hennes fest imorgon (OM jag mår bättre). Saknar att umgås med mina tjejor och har hört ryktas om att en brutta jag saknat allt för mycket allt för länge kommer vara där.

Eftersom jag mår som jag mår så ska jag skriva en lista på vad som ska packas i BB-väskorna (Har en väska till bebis & en separat till mig). Är det så att vi får åka in och jag fortfarande inte orkat packa BB-väskorna har Robbin en lista att följa.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Men vaa, har du förvärkar<3 Hoppas du blir frisk fort,så att den lilla kan komma ut nu!!!Jag som tänkte hjälpa till att fylla eran frys med lite mat,som ni bara kan ta fram o värma sen!!Bäst att sätta fart med det!! STOR KRAM TILL ER BÅDA <3

2010-11-19 @ 22:30:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0