Pyret är försäkrad

Försäkring - CHECK!


Har nu äntligen tagit tag i försäkringarna
. Ändrat om i våra hemförsäkringar på bostäderna & också tecknat en försäkring på mig och pyret i magen. Känns riktigt bra att Jag och liten är försäkrade om det vore så att det händer något under förlossningen, Om liten föds med några sjukdomar och även att han är försäkrad 6månader framöver.

Blir nästan lite smått skräckslagen när jag läser vad som gäller i försäkringen men hoppas nu att vi slipper använda den men är trotts allt en säkerhet.

Tack Mammsan för lånet så att vi kunde betala försäkringen redan idag!
Dagarna före löningen är vi inte så välbergade (Om vi någonsin kan kalla oss det?)

Nej, Nu blir det en simlektion i badkaret igen! Bästa mot magen just nu!
ALLA gravida bör ha badkar säger jag bara!


Kommentarer
Postat av: Malin

Smart! Jag försäkrade faktiskt aldrig mig & leija när ja var gravid, fick aldrig tummen ur! men nu är hon försäkrad såklart :)

2010-11-24 @ 22:39:33
URL: http://inwe.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0