oväder

Ovädrets oväder!






Blev ingen shoppingtur idag pågrundav det eländiga vädret. Det blir verkligen bara väre och väre så vi gjorde nog klokt i att skjuta upp det.
Är ganska tacksam att ovädret kommer idag och inte om en månad (Inget "Åka till förlossningsväder" direkt) men vad är det som säger att det inte är  ännu väre då i för sig?

Jag har förberett kvällens middag (Kykling, potatisgratäng & en grönsallad) & funderar faktiskt på att gå ut och ta en liten promenad. Tror jag behöver luft!

Vaknade av ett sms av en underbar vän imorse,
Blir så glad och känner mig betydelsefull av dina fina medelanden!
Min telefon funkar verkligen inte som den ska just nu så att försöka ge mig på att skriva tillbaka ger mig huvudvärk.
Ser fram emot att ses om en vecka eller två, Lite julbak, julmust & förstås julmusik!
Jag är tacksam över att ha en vän som du <3



Kommentarer
Postat av: Heléne

<3 Tacksam över att ha Dig underbara!

2010-11-09 @ 17:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0