Jaha måååndag..

Måndag 8oktober






Har en förkyllning som kommer smygandes, Dagarna funkar en så länge men kvällarna är hemska.. Ögonen svullnar och jag känner mig så ynkligt klen.. Tacka fan för att det kommer nu och inte om en månad ändå!

Hade tänkt tvätta Lillens kläder, filtar osv idag men tvättstugan va uppbokad hela dagen så får ta det en annan dag i veckan. Känner att det är dags att börja packa BB-väskan, Läste att det är bra att göra det i den här veckan.

Idag är första dagen då jag ska försöka bli av med två av mina dåliga vanor.
CocacolaLight & behovet att somna till film.
Första natten utan film gick bra bortsett från att jag skällde ut Robbin och varnade honom ordentligt för att vara otrogen (I sömnen då förstås) & Citronvatten är riktigt gott så det får ersätta min läsk ett par dagar i veckan (Ja, vi ska ju inte överdriva så här i början).

Planerad sysselsättning sista tiden innan BF:

09 november
- Shopping med svärmor, Anna & Janina
11 november - Zannas födelsedag
14 november - Farsdag
15 november - Mormors födelsedag
18 november - Barnmorskebesök & Föräldraträff
19 november - Jessicas födelsedag
28 november - Första adventsmiddag hos mormor
29 november - Robbin & Mickes födelsedag
02 december - Förhoppningsviss sista barnmorskebesöket
06 december - Beräknad förlossning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0