hoppsan

Snurrat till det..

Har sovit ruggigt dåligt i natt,
Haft hemskt ont i nedre delen av ryggen & känt mig stressad inför idag..
Skulle nämligen till barnmorskan (trodde jag) och sen fixa till en riktigt mysig kväll för att fira våra 2år tillsammans.
Så stressad & trött går jag upp, slänger en blick på pappret med mina barnmorsketider och får se att det är på torsdag jag ska vara där!
Passar mig perfekt, så nu hinner jag ta allt med ro och måste bara ut och handla lite blommor och bröd, annars kan jag stanna hemma hela dagen!

Förra hösten gick jag som vanligt och viktnojade (Förstår inte att vi tjejer är så tröga), Jag var ju fin för tusan!
Jag tror faktiskt att jag aldrig framöver kommer gnälla över min vikt, Kvinnokroppen är ju sjukt häftig som klarar av graviditet, förlossning, amning osv!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0