"Händig hemmafru"

Stolt Ikeabbyggare!

 




2 timmar efter att jag fick lust att bygga ihop vår Baby-hylla till badrummet är jag klar!
Robbin hade antagligen gjort det på 20minuter men jag är stolt med mina 2timmars arbete och inga direkta misstag blev det heller (Ett par spricker och en skruvmuter som inte passa får man väl räkna med?).
Tanken är att hyllan ska sättas upp i närheten av skötbordet så att man kan ha blöjor, salvor osv i närheten.
Men själva uppsättningen av hyllan väntar jag med till Robbin har tid, Jag vågar inte bråka med en kakelvägg!

Sitter och funderar på middag? Jag mår lite små illa och skulle nöja mig med en sallad men för Robbins skull får jag hitta på något roligare. Kanske köttbullar med brunsås?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0