det gör ont..

Det gör ont..

En helg jag helst vill glömma men som jag inte ska glömma, Inte kommer kunna glömma.
Det vore så enkelt om hjärtat och hjärnan sa samma sak, Det vore så enkelt om man aldrig älskat.

Efter en natt som beståt av allt utom god sömn va det dags för minnesstund för David. Det är hemskt att se allas sorg, se Davids familj och nära lida.
Medans musiken klingade mellan väggarna i Kyrkan så tog sig solens strålar igenom tjocka moln & in genom Kyrkans fönster.

Älskade mamma, Tack för att jag har dig.. Utan dig & mina andra nära hade jag aldrig klarat mig!

Förlåt Pappa, Farsdag & jag har inte varit förbi dig.. Dagen blev inte riktigt som tänkt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0