bloggfri.

Bloggfri dag..

Igår hade vi
här hemma vår inplanerade "Få massa gjort dag".

Med en lista på ca 20 punkter så blev åtminstone en sak gjord (Byta vinterdäck) och det va ju lägligt till det vädret som kom under natten.

Efter att Robbin somnat för kvällen smög jag mig upp för att städa hela lägenheten och satte också igång att måla både fönsterbrädor och hyllor. När klockan närmade sig 05.30 gick jag motvilligt och la mig för att låtsas sova och tio minuter senare ringde hans klocka.
Han gick upp och irrade runt som vanligt men han va tydligen så trött att han inte märkte att han inte längre behövde klättra över berg av skit? Ja han sa iallafall ingenting.
(Jag som hoppades kunna lura honom att Tomten måste varit här i natt och trollat medans vi sov).
Hoppas däremot att han ikväll märker vad jag slitit hela dagen & natten (Med hjälp av Mammi).

Lägger snart upp bilder på Vardagsrummet som börjar bli lite mer "hemma".

Tack älskade mamma för den tidiga julklappen!


Åh Hörni, 2veckor tills lillen är beräknad! Om jag är rädd? JAAA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0