adventsfika

Sessan gör Snöänglar!






Eftersom Robbin redan är osams med Sessan fick han för sig att jävlas lite extra..
Började morgonen med att ge Robbin frukost på sängen eftersom han fyller år imorgon
(En bricka med rostade ostmackor med grönsaker, Kiwi, Brämhults juice, Hembakade bullar, godishjärtan & tändaljus).
Har sen tillbringat dagen med räkningar & också hunnit slå sönder en sovrumslampa och skurit mig!
Blev en kvällsfika hos Syrran med Julmust, Lussebullar och tända ljus, Riktigt mysigt!

Nu önskar jag mer än någonsin att jag ägde en vinterjacka kan jag lova, är dags att bege mig ut för att skotta snö då vi i princip är insnöade här hemma. Får belöna mig med ett varmt bad med lite läsning efteråt så det ska nog gå bra..!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0