söndagen..

Gårdagens mys & omys..

Igår skulle vi tillbringa hela långa dagen ihop, Jag och R. Började med att han va tokbakis efter återträffen & att jag senare låg hela dagen i hjärtklappningar, kändes som om hjärtat skulle hoppa ur bröstet på mig eller ännu väre, sprängas.Va obehagligt vill jag lova!
Så blev inte förän till kvällen jag klarade av att stå upp, så då begav vi oss upp till Djurgårn där det va en tillställning på en fin resturang/bar där en cola kosta 40spänn, Tur att vi båda skulle va nykra med andra ord :P .
Vi begav oss sen vidare för en bio (Som robbin fick välja, blev Kick ass) En mysig kväll med den bästa blev det..
Fick också se dragna pistoler och en polisbil som kört in i en personbil, Såg lite märkligt ut.

Sitter nu och funderar lite, Pengarna på skatten hade vi till en början tänkt att resa för men jag tyckte sen att det va bättre att spara (Robbin höll inte riktigt med då han tycker vi är värda en resa ihop), Nu har min mamma ställt sig på Robbins sida och tycker absolut att vi ska ta en resa ihop, Om inte för alla pengar iallafall för en del..
Så nu får vi se hur vi gör, Funderar lite på Turkiet (Då borde vi kunna spara hälften av pengarna också) men jag vill ju åka nu innan sommaren..
Vilka stora problem vi har va? Haha*

Nä nu ska jag sätta mig med lite "måsten", räkningar och sånt, Blir sen jobb tis, ons & tors och ett möte på fredag.
Har sen lite funderingar på om man ska tillbringa helgen på landet? Får prata med familjen om det helt enkelt. :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0