rosen..

En ros, två ros, tre ros..


Tänk va mycket blommor vid konstiga tillfällen man fått genom sina dagar..

tex.

- 30rosor pappa hittade på trappen med en handskriven lapp för x antal år sen.

- 3 rosor av någon som mest ville sjunka genom jorden på min gamla arbetsplats, jag ville göra detsamma.

- 1 ros av en kille som blev hotfull och tog tillbaka den lika fort då jag inte ville med till hans hotellrum..

Men sen har man blommorna jag fått av R.

rosor i alla dess färger vid alla tillfällen som får mig varm i hjärtat av bara tanken..

Så idag är det min tur att få ge honom något vacker tillbaka, Ja det fick bli en Ros, en städad lägenhet & hemlagad tvårätters middag..

Viste ni föresten att sex rosor betyder "Jag litar inte på det du säger" ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0