mörda..

Kasta sönder, slå sönder, skada, döda!

Ja ibland vill jag bara.. Slå sönder något eller någon, hoppa, skrika och riktigt få utlopp för mina känslor, Just nu är en sån stund..
Låt mig slå, låt mig sparka låt mig skrika!

Allvarligt folk som skyller på mig för att det låter bättre i egen mun osv. det stör mig!
När folk tar i min skit blir jag irriterad, Låt mig sköta mitt hem själv!
När folk tar sig friheter!
När folk säger en sak men gör en annan!
När folk inte har vett att hålla tyst om sakerochting!

Ni människor gör mig galna & jag vet att jag inte är rolig att ha att göra med ibland men allvarigt nu!
Kommer hem till en lägenhet där det skriker ut kass musik, där det stinker rök i hela lägenheten..
Jag va borta i 2timmar för att äta middag med mamma och kommer hem till något jag inte vill..

Jag är ibland rädd för mig själv, mina utbrott.. Jag som brukar kunna hålla känslor i styr men kan nu skrika på den som råkar va närmast för stunden.. Vem är jag påväg att bli? känner mig som i tonåren!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0