Tråkigt är det..

Skåp trubbel...

Tycker att det är jätte tråkigt att skåpet som i ett halvår va bosat i våran hall hemma i Björnlunda (i väntan på sin ägare) nu står bosatt i vår nya hall (även där väntandes på sin ägare) ..
Ett glasskåp släppar man kanske inte gärna upp flera (många) trappor (Spec. inte någon annans skåp) upp för att ställa det i ett redan innan väldigt fullt föråd och om jag ska va helt ärlig vågar jag knappt flytta det alls då jag förståt att det är ett väldigt speciellt skåp för ägaren..
Anedningen till att det hamnade i Björnlunda va för att R ansåg att det stod säkrare där än i en lägenhet som hyres ut i andrahand men nu börjar det faktiskt kännas som skåpet är ganska mycket ivägen..
Och ni som känner mig vet vilken klump jag är så jag lär ju snart springa in i skåpet och välta det (som om det inte varit nära tidigare) Och vad händer då??
Jaja nu håller vi tummarna för att skåpet hämtas nu i dagarna för på lördag ska det inte stå mitt i vår hall!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0