skäms på mig..

Skäms på mig...




Jag ser att många av "mina läsare" varit inne både igår och idag trotts dålig uppdatering hela veckan, Kul att ni tar er tid att svänga in här iallafall, det gör mig glad!
Har haft så otroligt mycket med jobb, läkarbesök, och andra måsten och så självklart mitt sömnbehov.
Men nu är den här veckan slut och har nu helg så jag kan "vila" upp mig till nästa veckas jobb.

kvällen blir lugn idag, va iväg för att köpa lite gott på willys tidigare ikväll när vi möter en polisbil, självklart vänder den och följer efter tills den tillslut stoppar oss på motovägen. Attans, men det gick bra, bältestabben gör vi inte om (Vi är grymt duktiga på den fronten nu mera).
Efter att vi tillslut fått åka åkte vi till Willys, handlade och gick sen ut och ser direkt att en polisbil står nere på vägen bakom några träd, Den smyger sen efter oss och stoppar oss (IGEN!), va då en annan polisbil..
Va verkligen jätte märkligt, Dom kan verkligen få en att känna sig som en riktigt brottsling trotts ett rent förfluttet..
Inga böter eller annat obehagligt den här gången och det tackar vi för!

Ikväll blir det alltså lite godis (Jag är galen i Anthon bergs ägg), tack och lov finns dom i princip bara att få tag i den här årstiden. Varje gång man sätter i sig något sött känner man sig ju sådär obekväm med sig själv, Tack och lov är jag inte en sån som går upp i vikt speciellt lätt (Tackar gudarna).
Men jag har ändå en liten favorit som inte är allt för onyttig men ändå riktigt gott (Perfekt för mig som älskar att ha något att äta på framför tv,n).

Frysta hallon (Och dom ska va frysta!) med ett par bitar smällt chocklad över. Jag föredrar riktigt mörk chocklad då ljus är för söt i min smak men man tager vad man haver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0