Otursdag..

Vilken jädrans dag...

Började dagen med att må illa, jävla mage att jobba emot mig hela tiden. Dagen fortsatte sen efter ett möte nere på stan med en annan riktigt tråkig grej (Morrrrrr), fortsatte sen med att jag jobbat med min garderob i 4timmar idag och sen rasar allt ner (Ja, jag började nästan gråta) , Jag har sen haft sönder ett överdrag till en av mina köksstolar och sparkat min bebbis flera gånger (inte med flit) ..

Har alltså haft en riktigt otursdag...

Vad skulle vi kunna göra för 3000kr? Ja nåt bra mycket roligare än så här iallafall.

Hursomhelst ordnade sig det mesta ganska bra, Robbin lagade stolarna ganska bra (Får reklamera en nu i veckan) , Han tog fram masiknerna och fixade min kaosgarderob och Sessan ligger nu under Sängen och gömmer sig (För där kan jag inte sparka på henne).. Ja inget man dör av och strax är dagen slut!

Garderoben blev i min mening skit bra, Jag ska sova där i natt !

Nu ska jag fortsätta städa! Pusssssss!

Kommentarer
Postat av: E M M A =)

SV: Jag vet inte hur jag lyckades... helt plötsligt va min header där?

Ursäkta sent svar, har åkt skidor ;)

2010-03-07 @ 16:14:53
URL: http://emmamariafriden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0