oj

Faaan vad jag inte hinner..

Har nu efter att låtit datan varit på semester i en vecka fått hem den igen. Sen dess har jag hunnit med en hel del förstås.. Vet knappt vart jag ska börja..

Kommer bla. bjuda på lite bilder:

- Mina nya älsklingar (bilder)
- Kryssningen (bilder)

Men just nu är det annat som måste göras, (När man går upp kl 05-06 på morgonen och inte kommer hem förän på kvällen kommer hemmets sysslor i skymundan..) så nu blir det disk, badrumsstädning och bädda rent sängen. Måste också ta en omgång med naglarna, Finns inget fulare en avskavt nagellack!
Sen ska jag krypa upp i R,s famn när han kommer hem från jobbet.. Kändes otäckt med mannen som omkom här i stan idag i arbetsplatsolycka. Glad att jag har min älskade pojkvän hemma snart!


Kommentarer
Postat av: Heléne

Ta det lugnt gummsan och uppdatera när Du känner för det. Du vet att vi trogna läsare finns kvar tills Du är på spåren igen. Saknar Dig dock vännen..!

Kramar

2010-03-29 @ 23:39:15
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0