Lördagen..

Lördag med städ...

Igår va det städ för hela slanten! Jag åkte ner till Björnlunda där jag och mamma tillbringade hela långa dagen med att städa klart gamla lägenheten, Mitt i allt städande kom Mormor upp och överraskade med en korg med godsaker. "Ni behöver väl äta nåt kan jag tänka" sa hon och började duka upp Kaffe, smörgåsar, bullar, juice och minerallvatten. Underbart och vi fick därmed kraft till att fortsätta tills det mörkna.
Sen åkte jag och Robbin hemåt mot Södertälje igen. Blev ett stopp i Järna men förutom det så bar det av hem för att slänga ihop middag och resten av kvällen bara mysa.
Åkte runt i Södertälje och kolla på massa coola saker, Såg bland annat ett riktigt maffigt bröllop. Va en ur mysig kväll med sömn tidigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0