Gör vågen..

Vi gör vågen här hemma..


För ett år sen gav mina högtalare och basen upp, jag valde då att skylla lite på Qvintus (Vår första katt).. Efterfesten den kvällen blev kortvarig då musik uteblev..
Av lathet kastade jag upp högtalarna på vinden istället för att kasta dom som jag tänkt, nu ett år senare följde dom med i flytten.. Och tro det eller ej, dom har återuppfötts.. Dom lever och spelar nu musik som aldrig förr.. Nu blir städningen här hemma genast mycket roligare!

Fick ett sms av systeryster nyss också, hon tipsade om ett jobb hon sett på platsbanken, det lustiga är att svärmor ringde ett par timmar tidigare och tipsade om samma jobb.. Så det där ska jag ta en närmare titt på..
Tack för att ni tänker på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0