God morgon..

Vaken till sång och solsken..

Robbin är som vanligt morgon(pigg), Ja idag va han ju inte så pigg eftersom han är sjuk men vid nio började han tralla runt och sjunga.. En timme senare tog jag mig upp och sen dess har frukost avnjutits (Ja ett glas nyponsoppa iaf, har inte hunnit fylla på med frukostmat än).. Har efter lite tjat från katten släppt ute henne på ballkongen en stund, det va ett par väldigt spännande kvm enligt Sessan så hon är stennöjd.
Nu har mitt bankomatkort försvunnit i röran, Robbins försvann för ett par veckor sedan och hans bankdosa är borta. Hmm Rörigheternas mästare har ni här..
Nu blir det fortsätta plocka här hemma innan det är dags för lite lunch och sen ta och kolla in solariumet som ligger här brevid..
Kanske tar en sväng ner på stan och köper något fint tills på lördag? Vi får se..
Ikväll blir det att bosätta mig i badrummet för lite inpackningar med massa fukt.. hela jag är i stort behov av att pysslas om!

Jag & Jessica för drygt 5år sen..
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0