Bortskämd..

Tjejkvällen i lördags..

Stressen under dagen gjorde att jag inte kände mig sjuk alls och framåt kvällen gjorde alkoholen sitt jobb.. Tack vare Jessica så blev maten inte två timmar sen (Tur), men däremot höll jag på att gå vilse när jag skulle möta upp henne och Lill E (vilket då drog ut på tiden), Efter en snabbdusch och snabbsminkning (Ja jag märkte under middagen att jag glömt mascara) va jag alltså redo, lite vimsig men ändå redo.
Brudarna kom en efter en och överöste mig med blommor och presenter, blev nästan lite generad då jag fick så mycket fint.
Tack tjejor!
Blev sen lite spel, snack, shots och iprenletande innan killarna döck upp. Under kvällen lyckades den ena bli fullare en den andra. (Jag låg rätt bra till där på toppen), Om jag ska ve helt ärlig och rak så finns det ett par minnesluckor under kvällens gång men en del av oss drog ut på krogen medans en del av oss blev kvar..
När det sen tillslut blev läggdags va jag utslagen av både alkohol och feber så blev en natt med yra.. Pratade i sömnen och va tydligen helt knäpp.. Stackars Robbin va han får stå ut med om nätterna..

Har inga bilder (än) från kvällen då min kamera inte ville va med under kvällen och är inte säker på att C tänker dela med sig av sina (Finns tydligen skräckexemplar bland dom, vilket iförsig inte är ovanligt)..
 
men tänkte dela med mig av lite fint jag fick i Lördags av brudarna.



 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0