Onsdags kväll

Färdigröjt.


Har nu röjt här hemma, Badrummet glänser från golv till tak, Finns det nåt äckligare än ett ofräscht badrum? Har hunnit med att ta en titt på våra nästan halvdöda blommor.. konstigt då dom bara är en vecka gamla, kan man  reklamera(?).
Nej skämtosidor men jag är väldigt glömsk och blommorna får lida av det ibland men i sommar då ska ballkongen blomma (Lovar jag för mycket nu?).
Ballkongen är ju en superviktig del av hemmet (Speciellt för oss rökande tjejer som kan tillbring timmar där ute).
Har lite piff kvar här i vårt nya hem. vägar som ska målas, tavlar som ska upp, hyllor som ska införskaffas osv. men så småningom ska ni få en liten inblick i hur vi bor..
Om ni har tur så kanske jag bjuder på min garderob tills dess (?)

Kvällens sista timme har tillbringats med mys i soffan. funderingar och tankar kring livet medans tända ljus och fotot från Bmw,n på den bästa fick komma ner ifrån sin hylla. Tänk att det kan räcka med ett fotografi för att det ska värma i hjärtat, för att jag ska minnas dina ord.. Tack Pontus, nu kör vi!
 
Nu blir det ett långt bad med nya Fredagsbillagan, i ett riktigt fräscht badrum.. Underbart!







Kommentarer
Postat av: Malin

Ser fram emot bilder sen :)

2010-03-12 @ 12:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0