förlåter ..

Har alla ..?

Har vi alla saker vi aldrig förlåter? Vänner som krossat livslång vänskap för att få skvallra lite? Nära som visat din obetydelselöshet?
Ja antagligen är det så, men visa händelser svider mer än andra, Sitter just nu o tänker på en händelse som jag än idag, närmare fem år senare mår riktigt dåligt över. Någons svek, någons utnyttjande, Någons sätt att visa min obetydelselöshet. Jag va en person som va bra att ha men inte mer än i bakrunden..
Kommer aldrig bli av med den känslan, den smärtan.
Det svider verkligen men ändå är det en person som jag återigen förlåter & förlåter, Finns antagligen inte många personer som fått mig att känna mig så liten och värdelös men ändå står jag kvar..

Det är inte lätt att älska & att bli älskad tillbaka är uppenbarligen ännu svårare..

Egentligen är det en ganska patetisk stund just nu, Jag är hur lycklig i livet som helst ändå sitter jag här, Tänker tillbaka på all skit & får mig själv att må riktigt dåligt..
En dag kommer jag, Inte glömma men jag kommer ta steget över till rätt sida, den sidan då jag kommer över alla svek, alla tårar & all skit..

Galet va arg jag blir på mig själv som inte tar vara på nuets lycka istället för att tänka tillbaka på dåtiden..
Jag ska lära mig!

Jag har kommit fram till att jag i alla tider skrivit "blogg/dagbok" på olika sajter, Finns nog dom som vet lite för mycket om mig, Men vet ni, Det skiter jag i, Jag har alltid skrivit för min egen skull! Inte för er..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0