vecka 20

Bebis, v 20





Nu börjar det verkligen synas att det är en liten bebis där inne. Men än så länge finns det dom som tycker brösten växt mer än magen men inom ett par veckor är det nog magen som tar fokus..
Tänka sig att i vintras satt jag och berättade för min mamma att jag inte trodde jag kan få barn, är en känsla som förföljt mig i många år så den dagen jag förstod att min känsla va fel blev jag överlycklig MEN rädd.
Tänk att jag skulle ha turen, lyckan att få bära ett barn inom mig. Att få ett barn som har likheter från mig och killen jag älskar..
Att få uppleva det här är en dröm, en dröm med svullna fötter, ond rygg, illamående och ett par hugg i magen men ändå är det en vacker dröm som är vår verklighet.
Och allt gnäll Robbin får stå ut med. Utbrotten(!), Wow säger jag! Jag hade slagit en stekpanna i huvudet på honom för länge sen om det va han som fick såna här hormonutbrott. Nej, men beundrar honom verkligen som lite lätt suckande står ut med mig.
Men tack och lov har vi levt med varandra i över 20månader så han vet att jag innerst inne är en skönhet, inget galet odjur!


Kommentarer
Postat av: Elin med charlie

hur har jag undgått detta? :o Jag skyller på att jobbar ihjäl mig. Så glad för eran skull, en liten Johanna. Såå mysigt! .. Grattis grattis!

2010-07-16 @ 10:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0