Dagens middag

Dagens middag





Efter Ikea där jag gick lös som alltid (Va nog tur att jag inte hade någon stark karl med mig, hade antagligen gått lös lite för hårt då). Blev allt möjligt smått och gott jag klarade av att bära själv.
Åkte sen vidare till Ica Maxi och köpte solstolar och massa nödvändigt till kylskåpet.
Svårt att veta vad man ska äta när det är så här varmt, tidigare somrar har man kunnat gå dagar utan att äta i sån här värme men nu har jag lilla grodan att tänka på (Och h*n lär ju knappast va hungrig med tanke på mina 6 kilos uppgång).
Igår stod Robbin för middagen som blev en Libanesisk rätt som till stor del består av bönor (som vi va tvungna att åka till Hovsjö för att handla.) Tyvärr gick inte maten hem hos mig, men jag uppskattade att han lagade middag.
Så nu idag gjorde jag bakpotatis med Baconröra (Bacon bytte jag ut mot paprika, majs & ärtor för Robbins del) och det blev gott och uppskattat.

Vi fick ett tips förut av Robbins syster Anna att åka o titta på babyland på ett erbjudande och det nappade vi på direkt. Anna hade också kollat på ett par små Addidas-skor som Robbin slängde sig över direkt. Så nu är bebisens första skor inköpta.

Nu blir det städning, lägger upp bilder på dagens inköp senare..

Och förlåt alla som råkat ut för dåligt med svar via telefon. Är så tankspridd nu i värmen så svarar jag inte dirkekt så glömmer jag bort det.. (På jobbet skyller dom min snurrighet på graviditeten, så kanske har den liten med saken att göra också)


Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0