helgen.

Helgen har rullat på..

Helgen har gått i skrämande fart och imorgon börjar Älsk jobba igen..
Fredagskvällen blev hemma hos Micke och Janina med grillat, alkohol (för alla utom två av oss på tjocken), kubb och annat trevligt.. Borde helt klart göras oftare och det va kul att se deras "nya" tillskott Chino.
På natten sen så blev jag ett hormonmonster, trampade in glas i foten och ramlade över dammsugarn och slog i huvudet TVÅ(!!) ggr. Blev ett par rediga smällar och jag fick känna på hur det va att va full igen. Som det snurra! Och som illamåendet kändes! Så lite blåslagen i panna och huvud överlevde jag och va mest orolig över foten med glas i (Ja, jag va snurrig som sagt).
Lördag blev det en lång sovmorgon och sen frukost på Subway (Deras mackor är ju att dö för!) innan vi begav oss vidare för att kolla på familjen nya lilla stjärna, Teqiula. Ja familjen o familjens, Snarare gubbarnas men jag blev lite kär i den lilla ändå.
Drog sen vidare till Rille o Linda där det blev grillning och Sis va förstås också med, en mycket trevlig Alkoholfri(!!) kväll med mycket skratt och prat.
Finns nog ingen som har sån tur att fått dom 4bästa syskonen världen har att erbjuda.
Idag va det upp och hoppa tidigt för att göra lite nytta! Tog far och pojkvän och åkte ner och hämtade Audin i Björnlunda. Pappa tycker att det är bra om vi har åtminstone en bil som fungerar (Jag har inte talat om att jag inom kort tänker lämna in nästa bil för reparation!) En sak i taget!

Nu väntas det pojkvän och mys! Sessan har som vanligt legat och värmt min mage! Hon trivs att vara nära grodan (eller så försöker hon kväva den lille?). Mysigt är det iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0