Fredag..

Fredagen..


 



Gårdagen blev lugn och skön. En mysig promenad ner till stan där vi lämnade tillbaka hyrfilmer och hyrde ett gäng nya. Gick sen förbi Anna på Vero Moda för att säga hej innan hungern tog oss vidare till Donken.
Där blev vi sen ense om att ouppfostrade ungar är det värsta som finns! Hade en pappa med två pojkar bakom oss när vi satt och åt. Ungjäveln hängde i princip i ryggen på mig, satt och tittade på oss och satt på rryggstödet bakom mig och lekte apa. Pappan sa inte ett knyst!
Hade sån jävla lust att säga till gubbfan vad jag tyckte och tänkte men jag tyckte våra blickar och högt prat om ouppfostrade ungar borde räckt.
Gick sen hemåt igen och bunkrade upp medd popcorn och annat gott och la oss på soffan där vi blev liggandes resten av kvällen. Ibland är det skönt att vara gravid!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0