festelifest

En dag i framtiden..



Så småningom är lillgrodan inte längre kvar i min mage och jag kan då ge mig ut med brudsen, Dansa av mig allt soff-fläsk som jag hunnit samlat på mig, dricka goda drinkar och röka ett dussin cigg!
Om jag längtar? JA!
Har inte varit ute och dansat på evigheters evigheter och inte heller smutat på varken vin eller blossat, så så fort knatten växt till sig lite så ska jag UT.. Om det fortfarande finns intresse för det då vill säga(??).
Längtar tills allt närmar sig.. Just nu känns mitt gamla liv med fest och stoj långt borta och mitt nya liv med bebis lika långt borta.. Det suger faktiskt lite att stå mitt i MEN fan va jag är stolt jag är över rökningen. Det är en kamp och fan så röksugen jag blir så här på kvällskvisten, Ja eller vid alla tillfällen jag tidigare brukade stoppa en cigg i munnen. Första månaderna va lätta men nu är det lite kämpigare kan jag säga. Skulle förstås aldrig falla för suget om någon nu skulle få för sig det!


Jag börjar nu fundera vart min karl tagit vägen? Han skulle spela lite tvspel och öla med grabbarna men nu börjar det närma sig jobb för honom så borde han inte ramla hem snart?



Puss o nattí!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0