andas.

Hur lär man sig andas?


Har en rolig pojkvän här hemma som mer är som en mamma. "Dra inte in magen", "Glöm inte att andas", "Nu andas du inte", "Har du tagit järntebletterna" osv. Det är dagliga små inlägg i vår vardag här hemma..
Och nu får jag även dagliga råd och Coatching i att andas.
Man ska tydligen andas med magen inte med bröstet som jag säkert gjort dom senste 15åren. (Tror många tjejer andas fel för det lär ju knappast bara vara jag som inte gärna skjuter ut magen?)
Så nu får jag plötsligt börja lära mig att andas rätt och det är som att lära sig en ordbok utantill. Skitsvårt och så fort du slappnar av igen så glömmer du!
Jag gör iallafall mitt bästa och att dra in magen hjälper inte så nämnvärt längre men jag kommer nog fortsätta göra det (i smyg) ända tills jag ligger på BB..



Jag är tydligen inte den ända som andas med bröstet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0