Älskar..

Älskade dagar..





Det är svårt att inte älska dagar som denna! Brorsan och Linda hämtade upp mig här i Södertälje och vi köpte sen med oss mackor, jordgubbar & vindruvor och begav oss sen upp till Landet.
Något bad för min del blev det inte men blev massa mys, snack och en del nytta också.
Kan bara säga att dessa människor får mig att längta mer och mer till flytten.
Nu har jag precis blivit hemskjutsad igen och funderar på att mata magen lite och kanske städa(?), Börjar tröttna på R,s löften om att han ska städa här hemma. Har det inte hänt under de 5veckorna han har sagt det så lär det inte hända nu. Så går det med överenskommelser!


Om jag ska göra mig en sån där smarrig bakpotatis med röra då kanske?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0