Värme, tisdag.



Jag ser tillbaka på värmen, vill verkligen ditt nu, nu, nu!




TISDAG,


Humör:
Trött och snörvlig men med ett leende på läpparna
Gjort: Ätit frukost, bloggat, läst av mejlen,, gått p-mix pratat i telefon & myst med R i soffan mm.
Planer: Laga middag, förbi mamma och lämna handdukar jag tvättade åt henne igår, promenad med J.
Kläder: Black it is!
Ser på: Datan med Family guy i bakrunden
Lyssnar på: tv,n
Läser: Livstid av Liza marklund
TV: Tisdagar är dåliga tvdagar. Endast Halv åtta hos mig.
Dricker: Miniralvatten som vanligt.. Det ända jag dricker i princip!
Äter: Just nu inget, men sen blir det pasta och köttfärssås
Middag: Som sagt Spagetti med köttfärssås
Bästa: Att det bara är 30 dagar kvar till flytt
Sämsta: Att jag har ont i axeln/rygg vilket gör att jag spänner mig och får huvudvärk. Suger!
Väder: Kallt som fan, ska tydligen bli snökaos imorgon.. Vart är min vår?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0