världs dålig

Ja jag är värdelös på det här, verkligen! Stackars mina enstaka små läsare för otroligt dålig uppdatering..
Blir väl lätt så när man antingen är helt uttråkad och största tiden på dygnet sussar sött eller är iväg och roar sig (Ja det där med att roa sig händer väl kanske inte allt för ofta för min del men det sker faktiskt i mellanåt.)
Senaste tiden har det hunnits med en del! Gör en lite Ful-lista på min sista tid så vi tar igen lite..

Nyårsafton.. Året slog över till ett nytt år, Ett bra år tror jag. Det firades med några av mina närmaste. Blev bjudna på god middag och trevligt sällskap, spel och en del shotar. Självklart va dom här läskiga smällarna med i år igen.. Är det nåt som får vuxna män att bli som femåringar igen så är det smällare.. Men med alla fingrar kvar på samtliga och massviss med tolvslaget-pussar så rullade vi tjejer hem för en nyårsdans hemma hos Emmy medans killarna gick hem till huset igen.. Det fanns några som va lite rundare än andra! Under fötterna då menar jag förstås.
En lista på vad som kommer inträffa under 2010 skrevs också (oss tjejer imellan), Dålig fantasi men jordens undergång kom inte med på listan och det är ju positivt. Får se om vi klarar av att hålla oss till nästa nyår med att läsa den eller om det blir halvårsläsning på Midsommar istället..


Middag i Eskilstuna med Robbins kära familj.. Efter att gått i Ide (ORDAGRANT) så va det plötsligt dags att gå upp kl elva på förmiddagen. Nästan skrämande att se dags ljus för oss som i flera dagar knappt öppnat ögonen förän mörkret fallit på igen. Funderade nästan på att ta solbrillor på för att skydda ögonen från det starka ljuset men avstod.. Hur konstigt vore inte det?
Va middag hos Robbins gammelfaster vilket va både trevligt och gott.
Därefter blev det ett spontant Södertälje besök hos Pierre och Anna. Lite goda drycker, sällskapsspel och känslor som sprutade åt alla hål. Jag har blivit fruktansvärt dålig på att behärska mina känslor nu sista tiden. 
Folk brukar alltid ha bra saker att skylla på som typ  Hemska pojkvänner, hormoner under graviditet, alkohol eller andra bra bortförklaringar till att dom är larvigt känsliga. Men vad ska jag skylla på? 
Haha Nej, jag har inget att skylla på, Tar nog bara igen lite känslor som jag missat att släppa ut sista åren..
Tror och hoppas att jag har människor runt omkring mig som orkar stå ut med mitt beteende..
Kan bara säga att jag ska skärpa mig..

Idag har jag faktiskt tagit vara på dagen (kors i taket) Gick upp klockan tio när Robbin låg kvar i sängen, kasta in ett par tvättar och åkte sen in till Gnesta med Jessica. Kostade på mig lite ljusterapi (Solarium) och sen en långfika för att få prata av sig lite. Tänk att det kan hjälpa att verkligen få prata ut lite..
Träffade pappi en sväng, alltid lika skönt att se honom. Hamnade sen på mammas jobb innan vi handlade lite skit (eller Ja mat) och sen åkte upp till Pontans grav för att tända ett ljus. Va verkligen i enormt stort behov av att få komma upp till honom men är inte väder att gå 1.5timmes promenad..
SpaAde sen hemma hos mamma, långt varmt bad, Peeling, skrubb, insmörjning av en riktigt fett bodylotion och så självklart en tidning.. Njutbart! Blev också bjuden på en mumsig Fredagsmiddag!
Kvällen har fortsatt med mys med Jessica och ett par tvprogram Nu är det Harry Potter som gäller (Va lite små förälskad i honom förr faktiskt, han va ju faktiskt sexig i sina runda brillor!)

Imorgon blir det helkroppsmassage 50minuter vilket ska bli underbart skönt. Ska tacka mina underbara storesyskon och svägerska ytterligare efter behandligen. Fick nämligen presentkortet av dom..
Efter det kanske jag ska segla iväg till Solkristallen (igen) för att få skämma bort mig själv ytterligare innan kvällen kommer och jag ska få umgås med min underbara gamla fina vän Jolin (Som förövrigt är massören). Va evigheter sen sist och ska nu få träffa killen som gör henne lycklig, Ska bli spännande! Ska bli kul att få höra om hennes tid i Brasilien också! Wow vilken brud du är Jullan! :)

Blev en liten uppdatering på ett par dagar i mitt liv iaf..

 Bjuder på första kyssen 2010 här också!






Kramisar!



Kommentarer
Postat av: Anna.

Jag finns i alla fall här alltid för dig, oavsett vilket beteende du har!

2010-01-10 @ 01:44:20
URL: http://lilljenssen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0