test



Vem är i rummet med dej ?
- Min man (nej vi är inte gifta så oroa er inte) & Våran bebbis Sessan (katt)
Vem fick du senast sms av ? - Robbin 
Vem tänker du på nu ? - Ingen direkt person, tänker mer på framtiden som är ljus! (Tror jag)
Pratade du senast i telefon med ?
- Min underbara Mamma som ringde upp och hade dåligt samvete efter vårt förra samtal, Jag älskar folk som kan själva sin stolthet och be om ursäkt. Min mamma är helt klart bäst!
Vems hus var du senast i ?
- Räknas inte lägenhet? Om inte så va det Mormors och mammas. Eller Ica-affären.
Vem önskar du var med dej nu ? - Kan inte önska annat än med världens bästa pojkvän!
Vem är din favoritsläkting ? - Älskar hela mammas sida av släkten och ett fåtal från pappas. Min familj är allt!
Var är din telefon ? - brevid mig här i soffan.
Var är din mamma ? - Hemma hos sig och sover får jag hoppas?
Var sover du ?
- I min och Robbins säng, längst in mot vägen eftersom Robbin inte kan sova på den sidan.
Var handlar du mest ? - Haha, pinsam fråga. Ica och systembolaget(?)
Var fick du tag i tröjan du har på dej ?
- Köpte på Stadium för typ ett år sen..
Vart åkte du senast bil ? -  till Ica fram och tillbaka
Var i ditt rum är du ?
- Sitter parkerad i Soffan med bebbisen i knät.
Vad åt du senast ?
- Frysta hallon, det är som godis för er som undrar.
Vad drack du senast ? - Coca cola Light, men det är ingen last längre!
Vad är det för färg på dina byxor ?
- Mina nyinköpta Svart träningsbrallor
Vad är den närmaste saken som är blå ? - En knapp som lyser på datan, annars Sessans leksak
Vad har du på fötterna ? - Ingenting, äckligt varmt i vår lägenhet.
Vad är din favorit färg ?
- Svart, grått, vitt och varma färger som gör än glad.
Vilken film såg du senast ? - Ehhm, minns faktiskt inte men kollade en del film i helgen, minnet är inte på top!
Vad hör du just nu ? - Datafläkten brumar för fullt.

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i en annan säng ? - Ja självklart, hade mardrömmar när jag va liten så sov jämt hos mamopap
Hånglat på en bio ? - Ja
Hånglat i skogen ? - Ja
Tyckt att din kusin är het ? - Ja men vist, tjejerna då vill säga.
Sovit naken ? - Ja men det är verkligen inte min grej, jag får panik av det och har alltid fått. Drömmer mardrömmar o skit så nu är det stridsmundering som gäller när jag sover för att hålla mardrömmarna borta.
Kört över hastighetsgränsen ? - Ja dessväre, men saknar den tiden, vilken frihetskänsla det är! 
Målat om ditt rum ? - Tapetserat, men blir att måla nya lägenheten.
Dansat framför en spegel ? - Ja, haha fy fan!
Fått hicka ? - Ja, jämt. verkligen! minst en gång i veckan! utmattande
Dumpat någon ? - Ja, jag tror alla varit i den sitsen
Stulit pengar från en kompis ? - Nej defenitivt inte! Det är väl det fulaste man kan göra, men snattat har jag gjort tills jag va 9år typ.
Hoppat in i en bil med folk du just träffat ? - Ja, inget att rekomenderar!, Jag förstår varför föräldrar är oroliga.
Varit i slagsmål ? - Ja, det händer att man måste. Fast inte nu längre .
Smugit ur ditt hus ? - Ja då för ett gäng år sen.
Haft känslor för någon som inte känt detsamma ? - Haha när jag va liten va jag typ kär i Alladin, vilket antagligen inte va besvarat eftersom han är tecknad.. Men annars tror jag faktiskt inte det.
Hånglat med en främling ? - Ja
Älskar eller saknar någon nu ? - Ja, varje dag, minut och sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0