jag



Jag älskar att kunna dra fingrarna genom håret utan att fastna, verkligen. Men att vänja sig med mitt korta hår kommer nog ta sin lilla tid.. Jag ser ju helt plötsligt äldre ut, vist gör jag?
När jag saknar mitt hår för mycke (Som jag förvisso klippt lite vartefter tills jag tillslut gick till duktiga sara som tog tag i det ordentligt) får jag sätta i hårförlängningen.. Men jag trivs iaf!

För att korta ner helgen kan jag ju helt enkelt säga UNDERBAR!
Fredagen
va det fika hos mormor och umgänge med mamma tills kvällen närmade sig och Jessica bjöd mig på mat och dryck innan vi bar oss av mot Södertälje där det va dags för Tjejkväll hemma hos Natta.
Det blev lite Singstar och annat innan vi begav oss ner till Flamingo (Nu kan man ju tro att kvällen börjar lida mot sitt slut, men nej den har knappt börja) Vi blev ett stort gäng som vandrade hem till en trevlig kille som bjöd på efterfest. Han bodde i en stor fin lägenhet med fina prylar, vet inte om jag släppt in allt folk om jag bott där men det va trevligt att vi alla fick komma.
Festen pågick till 06.30 då vi tog morgontåget hem till Järna där vi sov i Annas rum.
Lördagen sov vi bort men kvällen blev mysig med god middag hos Pernilla och sen lite häng i sofforna.
Blev sen landa hemma i soffan med film, chips o läsk. Precis vad vi behövde!
Söndagen tänkte vi ta en sjöpromenad. gå ut och gå på isen alltså. Vi ångra oss när vi märkte hur mörkt det blivit. Eller jag ångra mig. Haha jag är ju en sån där töntig människa som målar upp tragedier innan dom hänt :P, Så fick för mig att vi skulle ramla i en vak. Så vi avstod ispromenaden.
Blev dela på en Pizza och mysa framför tvn den här kvällen istället..

Fick ett mejl på Facebook idag, En tjej som gick I min bror Pontus klass skrev och jag blev verkligen både förvånad och glad. Att en tjej jag inte sett på flera år, helt plötsligt skriver till mig helt osjälviskt och visar omtanke och tog sig tid att skriva.
Jag ska verkligen kolla upp det hon tipsade mig om så får vi se om det är nåt..
Tack igen C.

Nej nu blir det en smörgås innan det är dags att börja fundera på kvällens middag.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Elin med Charlie

Jag tycker du är fin oavsett om du har kort eller långt hår, tvättat eller otvättat. Det tar ett tag att vänja sig, men det kommer :) Jag är med korthårig, blä!



Vi måste ses någon dag hjärtat!

2010-01-21 @ 18:50:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0