intressant..




Mitt så otroligt intressanta liv just nu..


Känns som jag har sååååå mycket intressant att skriva om just nu. Nej inte på långa vägar!
Men har nu skickat iväg min Ansökan till utbildningen och nu hoppas jag bara på godkänande från kommunen.. Om allt går som det ska gällande det här blir jag ju förvånad, men hoppas gör vi.
Dagen har tillbringats med mami (Hon är verkligen underbar), Åt frukost på hennes jobb, åkte sen runt i gnesta uträttade ärenden och handlade mat innan vi begav oss hemåt. Inne på hemköp döck världens sexigaste pojkvän upp för att ge mig en puss innan han skulle upp till stan för att fira hans chefs födelsedag.
Blir knäsvag av att bara se honom .. (Ler stort).
tog ett långt bad med lite skön läsning medans mamma lagade middag till oss två.. Länge sen jag åt en riktigt mysig hemmalagad fredagsmiddag.
Blev ett besök hos mormor med kvällsfika och mysprat.. Tänk vad man kan skratta ihop med mormor och mamma..
Kvällen har fortsatt i min ensamhet med enbart huvudvärken som sällskap, har vänt uppochner på lägenheten i ett försök att "Få ordning", Spännande att se Robbins reaktion när han kommer hem..
För han borde väl va påväg hemåt nu?
Jag förstår varför jag tröttnat på alkohol, folk och utgångar. Folk kan ju verkligen inte bete sig.. Ne men allvarligt min anda nyktra helg nu och känns som det kan bli fler än så i rad nu faktiskt.
Hoppas mitt hjärta kommer hem snart så jag får dela en cigg med världens bästa pojkvän och slippa krypa ner i vår renbäddade säng ensam..

 

Haha Jag har en rolig pojkvän! Det finns säkert flera tusen bilder på mig men trotts det tycker Robbin att den vackraste är dom som är tagna när jag har blåklocka, jobbat 12timmarpass och såg ut som en galning.

Apropå dom här bilderna så har jag en STOR VIKTIGT FRÅGA, jag har säkert tappat hälften av mitt hår senaste halvåret/året.
Jag har sagt till min mamma att jag snart inte har nåt hår kvar, hon har skrattat åt mig tills idag  då även hon kunde konstatera att jag fan börjar bli SKALIG!
Menar verkligen allvar och funderar på vad jag ska göra?
Förstår att jag har brist av någonting, mitt liv har förändrats ganska radikalt från att jobbat, ätit nyttigt/nyttigare, och rört på mig till att inte göra nåt av detta..
Måste börja äta tillskott av någonting men vad? Om du sitter på ett supertips, snälla kläm fram med det!
HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP HELP!


Natti så hörs vi kanske i morgon innan jag åker till stan med girlsen..

Pussisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0