dg



Lagar mat medans Robbin totalslocknat på sängen, Jag ör just nu helt inne i Liza markluns Livstid. Så lyssnar på ljudboken medans jag står här i köket och lagar mat, slår idag på stort och gör en kladdkaka också, varför inte när ugnen ändå är igång tänkte jag..

Jag saknar Tisdagar med Andra avenyn, Märkligt hur jag kunde fastna för det, trotts att jag alltid lovat mig själv att inte börja titta.. Jaja!

Asjobbigt att vi saknar en propp, Det blev svart när vi satt och kollade tv här om kvällen, JAG fick lära Robbin hur man  byter propp samtidigt som vi skrattade som två galningar. vem vet inte hur man byter Propp lixom?
Hur som helst är det så nu att vi får välja vad vi vill ha igång.. Så nu när jag valt Kök(ugn t.ex.) så är det kollsvart inne hos Robbin.. Hmm, men får skylla oss själva när vi glömmer att skaffa nya.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0