tvättdag






Håller nu på för fullt med tvätt och städ.. Har en sån dag idag helt enkelt. Behövs eftersom flytten närmar sig med stormsteg..
Om 14dagar är vi Södertäljebor, Kan ni tänka er ?
Ska bli så härligt att ha mer att göra om dagarna, fler vänner omkring sig, Komma närmare svärmor och pojkvännens underbara syskon.. Ska bli jätte kul..
Samtidigt som jag kommer längre ifrån min mamma och min grisiga lillebror, längre ifrån Pontus viloplats, längre ifrån mormor och morfar..
Men jag tror det är det jag behöver kanske, att få starta mitt eget liv med Robbin, men samtidigt inte ha allt för långt till mina nära och kära och alla minnen som björnlunda väcker..

Nej, som sagt nu blir det  att springa ut som den husliga, tråkiga jävel man är för att fortsätta tvätta..

Berättar lite senare om Alla hjärtans dag.. <3

Puss på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0