Torsdagens ensamhet..

Jaha, då va det jag och katten..

Imorse åkte R, kryssning med jobbet, jag hoppas att dom hinner med att ha lite kul mellan allt "jobb"..
Vad jag ska sysselsätta mig med när han är borta är frågan, Skulle fira min systerson idag men vi bestämde oss för att ta det på söndag istället, Så nu efter att ha ätit middag som mamma bjöd mig på så ligger jag nu på sängen med Sessan. Vi myser, smsar med R och kollar runt lite på läsvärda bloggar..
Funderar på att ringa upp Malin som är hemma i byn, kanske bjuda ut henne på en promenix.. Har verkligen stort behov av att röra på mig just nu.. Har latat till mig så in i helvete sen jag blev arbetslös/sa upp mig.

Nej har inte så mycket intressant att dela med mig just nu.. En rätt trist och grå dag helt enkelt..

Men hörni, läste om en brutta som gått bersärkagång i natt.. Herrejädrans så tokigt det kan bli va? Undra hur det cirkulerar i hennes huvud idag för att inte prata om vad som gick runt i huvudet under natten.. Hummm..?
Fast sen ska vi ju lägga till att Södermanlandsnyheter enligt mig är en vidrig tidning med reportrar som hittar på historier lite som dom vill själva! Och ja, jag och min familj har erfarat det ett flertal tillfällen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0