Solens kramar

Att äntligen få vakna av solens värme..

Att få vakna av att solens värme smyger sig in genom fönstren är man inte bortskämd med. Tänk va mysigt att få avnjuta denna underbart soliga dag med R.. Men han är grym, jobbar stenhårt och .. Ja vi kan säga att han är bäst..
Så efter att jag nu (tredje dagen i rad) bosatt mig i tvättstugan för att hinna tvätta allt innan flytten tog mig en paus och tog med kameran ut på en promenad (Ja för oss som inte har hund, blir det kameran som får rastas). Tog en sväng förbi min underbara Mormor och morfar för en fika. Blev självklart lite kortspel också innan tävttstugan skreck att jag va tvungen att komma hem igen..

(Nu ringer det på dörren....(?) Det va hyresvärden som undra om en kille kunde komma och kolla lägenheten i morgon. Och vist kan han göra det. Men han får klättra över kartonger, möbler, säckar mm för att ens passera hallen. blir spännande! Känns som dom lika gärna kunde vänta fyra dagar till då vi ska lämna nycklarna.)

 

 






Puss på er söta!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0