skämma bort mig själv.



Spadag...

Tog en ordentlig sovmorgon, vaknade först vid åtta tiden men valde att somna om(ajabaja Johanna) men därefter tog jag den här svängen upp till Pontus som jag skrev tidigare att jag skulle, blev sen en mysig fika hemma hos mormor. Min andra semla för i år, Mums! Grädden åker däremot bort för min del, sånt äckligt åker inte ner i min mage! Nejnej! Så mormor va snäll och gjorde en utan till mig..
Nu har eftermiddagen tillbringats med att skämma bort mig själv, Ansiktsmask, hårinpackning, långt varmt bad med olja, insmörjning från topp till tå, naglar fixade, fötter fixade.. Gud va härligt.. känns som en riktigt fettbomb exploderat över mitt uttorkade ansikte och kropp.. helt underbart!
Tänkte äta lax till middag idag men eftersom jag lämnat huvudet hemma i sängen idag så glömde jag helt enkelt bort att ta upp fiskfan ur frysen, blir istället korv med bröd! Hur kan nåt äckligt va så gott egentligen?
Kanske va ett medvetet val?

Sitter som vanligt och internetshoppar utan att shoppa nåt, Snart trycker jag på knappen fast jag inte borde. Jag håller just nu på att spara varenda krona, kan behövas i framtiden..

Nu ska jag  springa ut så att R kan hämta upp mig..

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0