psykiskt störda personer på gatorna..


Psykiskt störda personer på gatorna...

Efter att inte alls veta vad vi skulle göra med vår fredagkväll valde vi tillslut att stanna i Gnesta, blev bjuden på ett par glas vin hemma hos Tobias innan vi åkte ner till Ludde där det blev en relativt lugn kväll med lite dryck och snack.. Som vanligt med killar blev det armbrytning och anda sett att mäta sin manlighet i.. Lite smått barnsligt måste jag säga men vi hade kul iallafall..
Ja detta va alltså den bra delen av kvällen........
Resten av kvällen gick fort och tänker inte säga så mycket om den men kan säga som så att det finns psykiskt störda personer i Gnesta som borde sitta inspärrade någonstans, Viserligen är ju detta inget nyhet men så är det iallafall.
Att en äcklig person har mage att kalla Robbin min SÅKALLADE "pojkvän" stör mig så in i helvete. Jag har en pojkvän jag lever ihop med, som jag älskar och som jag delar allt med. Han är smart, har många vänner och har ett helt fungerande psyke tillskillnad från personen ifråga som hade mage att ens nämna mitt, min brors och min pojkväns namn..
Ne alla kvällar kan inte va perfekta och det är tydligt det, Jessica med sitt varma hjärta slängde sig i bilen och hämta upp oss iallafall och tog mig med "till hemlig ort" där jag satt i min ensamhet i flera timmar innan vänner hämtade mig, Jag landade genast i sängen för att småsussa medans Pojkvännen, hans bror och deras vän satt och lyssnade på musik och pratade..
Fick sen ett par timmar senare frukost på sängen (korv med bröd och cola, MUMS!) av han den bästa, ni vet Snyggingen jag delar bostad med ;) , den SÅKALLADE "pojkvännen".

Det märkliga är att jag antagligen tappat min rappa käft någonstans den senaste tiden, eller så har jag helt enkelt använt den för mycket på Robbin..

 



Puuusssss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0