Polisen, dygnet runt.



Föresten, vill ni veta någonting väldigt konstigt??


Igår kväll kl 22.15 ringde det på min mobiltelefon, Jag bad Robbin svara eftersom det va Dolt nummer och jag tycker det är obehagligt.
Det var då Polisen, mannen som stöttat mig på lördagkvällen och som hållt mitt förhör och som även känner min mamma som ringde..
Jag blev lite chockad då vi faktiskt krypit till sängs och släkt ner över allt att Polisen ringer så sent.
Va det så bråttom att prata med mig så att han inte kunde vänta till att ringa morgonen därefter istället?
Ja inte vet jag, men han är väldigt bra och jag uppskattar det faktiskt..


Kramisar!




Kommentarer
Postat av: shopalicious

Hejsan!



För ett tag sedan deltog du i min bloggtävling där vinsten var LG:s nya vita BL20. Gå in på bloggen för att se om just du vann!

2010-02-15 @ 20:12:31
URL: http://shopalicious.blogg.se/
Postat av: Heléne

Lilla gumman! varför ska en fin människa som Du råka ut för svin? Hoppas polisen är lika bra smo Han verkar (är det "Julle" mån tro?, isf ÄR Han underbar). Kan vi inte verkligen försöka ses någonting innan Ni smiter till Södertälje, vore så kul att ta en riktig långpromenad och prata om allt och inget.



Ta hand om Dig och så vet Du vart jag finns om det är något. Hälsa Din fina kille oxå :)



Massa kramar!

2010-02-15 @ 22:01:45
URL: http://lost.blogg.se/
Postat av: Heléne

Huuuur kunde blonda flörtiga jag inte ha koll på fina uniformskillar:P Närå, känner Honom inte helt på det sättet..hehe.. Han snackade en del inne på jobbet (hade ingen aning om vem Han va då), Han jobbar i Etuna och Malmköping ibland och brukar stöta på Honom då. och så är högsta polischeferna i Etuna (Han är är anställd i Strängnäs men jobbar som sagt på fler ställen) vääldigt bra vänner till familjen, morsans äldsta vänner faktiskt. DÄRFÖR har jag lite koll på den finingen;)



Tack vännen, nej allt är inte helt bra.. Vi kan ta det när vi ses, nästa vecka har jag långhelg, ledig fre-sön fungerar någon dag? Eller håller Ni på förfullt m flytten då?



Vore så trevligt gumman!



Massa puss och krams från fd-grannen!



ps, ta hannd om Dig och Sessan nu i helgen, se till att inga mysko människor tittar in genom fönstren! USHA!

2010-02-18 @ 23:08:52
URL: http://lost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0