Ni som väntar.

Datakrångel och flyttkaos..

Ni som väntar på bilder från i Lördags behöver inte vänta allt för länge. Det är på väg men eftersom datan inte kämpar med mig (snarare emot mig) så tar det timmar att lägga upp bilder..
I Söndags och igår hade jag en "Datapaus" hade hundra andra bollar i luften och hann inte ens titta in på bloggen en snabbis.
Det tar tid med städning och packning inför flytten.. Hur kan man samla på sig så mycket grejer på så kort tid?

Hur som helst, bilder från Lördagen kommer nu inom kort..

Nu är jag lite stressad för att bege mig iväg till Svärmor som fyller år idag så jag kommer in på bloggen lite senare igen..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0