När..



Blir galen, när ska en del förstå?
Jag har också gjort tusen misstag när jag var yngre.. Jag har gjort saker som än idag förföljer mig men jag ångrar det nu och det är ingenting som någon annan lider av, det är ingenting som kunde skada någon annan än mig själv..
Är verkligen äckligt besviken, orolig och irriterad just nu.. vad tänker du med?
Förstår inte personen ifråga att jag eller vi bara bryr oss och gör det för hans eget bästa?

Ja men God morgon världen, så otroligt trevligt att vakna upp på det här sättet, nu fick jag ytterliggare en anledning till att sova bort dagen...

Vet, ytterligare ett hemskt, tråkigt inlägg men måste avreagera mig lite och eftersom personen i fråga inte är mogen nog att förstå och ta en konversation ifrågan utan att enbart använda sig av ord som "Cp, dum i huvudet, skit i det, lägg dig inte i" och så vidare så va det här bästa sättet..

Roligt att min och Robbins lediga dag ihop börjar så här, Tack så mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0