Lunch med Pojkvännen


Dagens Johanna:


 

Morgonbråk, bankbesök & lunchfika.


Efter en morgon med relativt tidig uppgång, Ja med tanke på att jag inte somnade innan klockan 06.00 så va uppgången vid 10.00 riktigt bra.
Efter att irriterat mig på Mr E och fått sms om att han inte ville ha något med mig att göra framöver drog jag på mig lite smink medans Robbin rakade av sig all sin manlighet, Jag som älskar skägg! Tur att han passar utan också iallafall.
Vi tog oss in mot Gnesta där det blev bankbesök för insättning av pengar, en lunchfika som blev en grym smörgås med kycklingröra och sedan lite Vegas för att försöka dra in storkovan, Nej vi blev ett par kronor fattigare men ingen större skada skedd.
Vi håller på och funderar över kvällen, ska det bli mysigt soffhäng med någon bra film eller vänner och fest?
Frågan är, antingen eller, Äpple eller päron, upp eller ner.. Ja ni fattar!
Malin hörde av sig idag med ett tråkigt besked, Hon kommer inte kunna komma upp till min födelsedag. Biljetterna va jätte dyra och hon hade en tenta måndagen efter. Tråkigt tycker jag men samtidigt finns det en anledning att fira igen när hon kommer upp i slutet av mars.. Det gillar vi!

Är det okej att ta en powernap när man endast varit uppe ett par timmar (5) ? Ja men att få småmysa ner sig till ett avsnitt Desperate housewives är väl iallafall tilllåtet?


Hör av er om det händer någe skoj ikväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0