Lördagens bravader med inslag av ångest..



Lördagens bravader med inslag av ångest..

Efter att färgar om ett tokgräsligt hår
(som blev rött i stället för brunt men blev helt klart bättre) började vi röra oss mot Linda som skulle bjuda på middag. Kvällen började redan krångla innan vi lämnat Björnis, Jessicas bromsar på bilen funkade inte (livsfarligt) så blev stopp hos mamma för att låna hennes bil. Då när vi trodde att vi äntligen skulle komma iväg körde jessica fast i en snövall med sin bil så att vi inte kunde komma ut med mammas bil. Tillslut kom vi iväg och kunde  plocka upp alla som skulle med..
Linda bjöd på en jätte god tacogratäng med massor grönsaker och såser. Mums!
Efter middagen blev det lite spel av olika former, några shotar och sen taxi mot krogen..
Där hann jag dricka en halv grogg och dansa några låtar innan kvällen spårar ur.
Jag och tre tjejer stod och dansade på dansgolvet när en kille kommer och sliter tag i mig (har blåmärken så ordagrant slet!) han säger då medans han fortfarande håller fast mig hur "Äcklig jag är" och vilken "slampa jag är"..
Hur skulle ni reagera?
Jag blev minst sagt paff och försökte puta bort killen som fortfarande höll fast mig och fick panik samtidigt som jag va kränkt, förbannad och chockad. Vem va människan?
Då gjorde jag något som jag inte borde gjort, nåt jag skäms över och kommer få ta konsekvenser för. Men allvarligt, man blir ganska panikslagen och chockad när en människa helt utan anledning kommer och sliter tag i en så pass hårt att man får blåmärken och samtidigt viskar massa kränkande saker..
Vad hade jag gjort för att förtjäna det va min tanke..
Min pojkvän som då stod en bit bort från dansgolvet ser då att det är någon kille som sliter i mig och är påväg att slå mig. Han kommer då fram på dansgolvet för att få bort den vidriga människan ifrån mig men på två sekunder så är det två vakter som släppat bort Robbin, upp till andra våningen och in i ett kök. Han skulle få vänta tills polisen kom, Vakterna "hade sett vad han gjort", Något som han i själva verket inte gjort, han hade inte ens höjt en hand mot äcklet i fråga..
Efter att min bror blivit utkastad, Robbin förhörts av polisen och en tjej kommit fram till mig och bett om ursäkt för hennes pojkväns beteende (Ja flickvännen till idioten som gick på mig) hon förklarade då att jag putat på henne på dansgolvet (Det va då samma tjej som ståt och dansat på mina fötter en hel låt, jag föste då undan henne) och hon tog illa upp och gick då till sin pojkvän och pekade ut mig. Därför gick han på mig.
Efter att Robbin släppts av polisen eftersom jag sa som det var va det min tur att hamna i köket.
Satt där med en relativt ung manlig polis som verkade förstå mig samtidigt som han sa att jag gjort riktigt fel.
Efter ett långt förhör där jag både anmäler och blir anmäld så säger Polisen "Jag tror jag känner din mamma".
Och vist var det så, det va då en gympalärare mamma jobbat med i flera år, innan han utbildat sig till Polis. Oj vad jag inte kände igen honom.




 

 



 

 



 












Va en kväll som spårade ut lite kan man säga, Tråkigt att det ska behöva bli så men jag står för det jag gjort och får stå mitt kast..
Man lär sig nåt av allt, eller hur? Hoppas även idioten lärt sig något också!


Puss på er mina små söta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0