Lördagen med tjejerna.


LÖRDAG..


 

Ser typ gravid ut på bilden ovan, Det är jag då på rakt arm inte!, Har helt enkelt bara 4 tröjor på mig som bylsat till sig lite extra, vi säger så iallafall ;).

Självklart glömde jag att lägga ner kameran i rätt väska så blev inte några fler bilder under kvällen.
Dagen tillbringades hemma hos Natta med mysprat, lite data och ett par cider att dela på för att bara njuta av Lördagen. Flera av tjejerna hoppade av i sista stund av olika anledningar, tråkigt men förstår er :) .
Så det blev Jag, Jessica, Anna & Natta som satte oss på tåget upp mot stan.
Vi beställde alla samma sak till middag, Vegetarisk tallrik som va svin god! Vi hade åkt upp med goda marginaler så att vi kunde äta i lugn och ro innan vi begav oss mot biosalongen.
Jag (eller vi alla fyra) kanske är helt "efter" men vi blev helt impade och förvånade när vi upptäkte att vi hade platser på balkongen på biosalongen. Satt alltså över alla andra biobesökare. Det va nåt nytt för oss lantisar iallafall, Ingen av oss viste ens att det fanns!
Efter bion blev det att landa på en mysig pub där vi satt i en fotöljhörna i några timmar med alla ett varsit glas medans vi fnittrade och pratade om allt mellan himmel och jord.
Gick sen mot tåget för att hinna till södertälje för ett par glas där med innan bussen mot Järna skulle ta oss hem.
I Järna landade vi hemma hos Peter där Pojkvännen och lillebror och ett helt gäng satt och drack..
Blev sen taxi hem efter att jag och chaffören kom överrens om ett bra pris, Han är helt klart världens bästa Taxichafför! Det va en skön taxiresa hem med skratt konstant.
Väl hemma satt jag och Robbin och prata om alla roliga minnen vi har ihop. Ur mysigt!

Det va en perfekt lördag med mix av allt.. Tack tjejor och alla andra under kvällens gång!


Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0