Jaha,så va det vår dag igen..

Har haft en väldigt flängig dag, hunnit med att ladda ner och bränna massa filmer, Varit hos bror på kyrkogården, varit hemma hos Emil och mamma och ätit lunch, mormor för en fika, Anita (gammelfaster och granne) för att kolla på ett bord och hämta min fina kökslampa jag fått, den är som ny, visar bild imorgon.
Ibland tar man vara på dagen helt enkelt.

Hade tänkt att kvällen skulle bli mys med Robbin eftersom det är våran dag idag, 15månader ihop nu..
Jag hade fixat massa bra  nya filmer, köpt lite gotti och tänkte ge honom en massage när han kom hem från jobbet eftersom han dagligen säger hur ont i ryggen han har, Ja en mysig kväll för bara honom och mih helt enkelt..
Så blev det dock inte då min romantiska pojkvän valde att ta med min lillebror hem hit för att äta middag med oss och hänga hela kvällen..
Ibland undrar man ju vad folk tänker med? Robbin kan bli sur över att Jessica kommer upp på en cigg en helt vanlig kväll när vi bara glor tv medans han tar med Emil hem till oss på VÅR DAG.. (Förstå mig rätt, tycker att det är kul att umgås med Emil, men idag av alla dagar) Märkligt tycker jag, men jag är inte bitter, kommer fler månadsdagar men jag tänker inte lägga ner varken tanke eller energi på dom mer..
Ge och ta, eller hur!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0