jag ångrar något..

Det är inte mycket jag ångra i livet, Alla mina misstag har jag lärt mig av och har nytta av idag. Killar som varit riktiga svin, Tjejkompisar som inte kan stava mer än till falskhet och svek och att ha öppna sitt hjärta för fel personer..
Men nåt jag än idag ångrar är hur jag behandlat den underbaraste vän jag någonsin haft.
Jag gjorde saker mot dig som man inte gör, jag va förbannad, sårad och besviken på hela världen och även på dig och ville få dig att må lika dåligt som jag mådde.. Idag är det ofattbart för mig att jag beteede mig som jag gjorde och något som är mer ofattbart är att jag fortfarande har kvar dig.
Du tog min skit, men gav inte upp vår vänskap, När min ilska lagt såg stod du fortfarande kvar och väntade på mig..
Du förstod min sorg, ilska och Ja... du förstod.. Det är en riktig vän, Linda.

Jag är ingen ful, falsk eller elak människa, Jag va bara sårad och du kände mig så pass bra att du viste det.

 "Vårat år" ihop är utan tveckan ett av dom bästa i mitt liv!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0