Flyttkartonger, Winnerbäck

Flyttplock till ljudet av Winnerbäck

Det är ett evighetsjobb att röja här hemma inför flytten. Kartonger fylls samtidigt som det blir allt rörigare och rörigare. Efter att krypit under sängen bland dammråttor och klättrat på vinden bland sågspån är jag helt tung i huvudet.. Det är min fjärde flytt men konstigt nog minns jag inte hur jobbigt det faktiskt är..
Nu blir det lunch/middag med en skvallerblaska. Potatis och köttfärsröra!


För er som vill tycka lite synd om mig idag kan jag också medela att fitt-Gnesta neckade bidraget till mig så mina studier uteblir. Känns faktiskt riktigt, riktigt bittert..
Jag som hade planer, mål och drömmar, samtidigt som jag lagt ner timmar med förberedelser åt ansökan..
Ja just nu vill jag ha en boxningssäck där jag kan sätta ett foto på er som tagit beslutet.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0