fast i träsket..




Nu har jag dränkt er som läser min blogg med olika tävlingar och om jag ska va helt ärlig har jag drunknat själv..
Det blir som en drog, Hittar du en tävling, Då tävlar du! Så är det bara..
Det spelar ingen roll vad vinsten är.. Man börjar med klockor, presentkort, kläder osv men ett par timmar senare sitter du och tävlar om gryttlappar, blöjor(??!!!), Jesustavlor, hundleksaker, kakformar, nappar och prinsesskjol i storlek 60....
Ja ni ser, det spårar ut helt enkelt..
Utan barn, utan hund och och relativt okristen är ju frågan vad jag ska med dessa prylar till?
Ja det är då man får tacka han där uppe för att man aldrig vinner!

Nu borde jag legat i sängen för länge sen.. ska få upp R från soffan bara, kanske får bära honom till sängen, det vore spännande :)


Kramisar på er!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0